2012-01-11

Миний мөрөөдлийн хурим

Өглөө автобусанд суугаад явж байхдаа хүмүүсийг валентинаар баярлуулах юмсан гээд гоё зүйл мөрөөдсөөр нэг л мэдэхэд буудал дээрээ ирчихэж, эгээ л дараагийн буудал руу явчихсангүй хэхэ. Ажил дээрээ орж ирээд шууд нэт рүү орон миний мөрөөдлийн гэр хэмээн хайтал МИНИЙ МӨРӨӨДЛИЙН ХУРИМ гэсэн нэр гарч ирэхэд нь үзлээ. Хэхэ. таалагдлаа, би ч бас блогтоо оруулмаар санагдлаа. 

Эхлээд хуримын бөгжөө мөн гайхалтай сайхан даашинз, гуталаа сонгоно.




Амьдрал үргэлж гялалзаж, аз жаргалыг цацруулж, гэрэл гэгээг бусдад түгээж, хайраар бялхам бөгж

Энгийн сонгодог, биед эвтэйхэн зөөлөн торгомсог даашинз

 Эрх хонгор, ялдам тансаг гутал
Өсдөггүй бяцхан Си си нохой ч бас бэлтгэлээ базаажээ. Хэхэ.

Цагаан лимузин, гэрлийн хурдаар хүссэн газар минь хүргэнэ. 

Эртний ихэмсэг ноёд, хатдын сүр жавхааг харуулсан сонгодог машин

Гайхалтай хуримын маань чимэглэл цэцгийн баглаа

машинаа баярын уур амьсгал оруулах хэрэгтэй.
Хүн харахаас өмнө машин руугаа гүйгээд хэхэ

 
 
Халуухан хэсэг, бүжиг бас хуримын маань нэг хэсэгт орно оо
 
Бүдэгхэн өрөөнд энд тэндээс гэрэл цацарч, уур амьсгал бүүр гоё болно.

Тортны дээд хэсэг

 
Вооооов, тасархай торт, хурдан идье ээ. хэхэ

 
Энэ үдэш би өөрийнхөө дуртай амттанг бас мартахгүй шүү 
 Энэ үдшийн чимэг



 Бал сараа тэмдэглэнэ ээ

 
 Ядаргаагаа тайлна аа
 
 
 
зугаална, үдшийг романтик, гайхалтай өнгөрүүлнэ

 
 
Хайрандаа умбаад унтаж байна хэхэ.

1 comment: