2012-01-11

Миний мөрөөдлийн гэр

Хувийн амьдралаа эхлүүлэх юм бол би маш их завгүй болох байх. Яагаад гэвэл өөрсдийн эзэмшил газар, байшинтай болоод түүндээ зун нь ногоо, жимс, цэцэг тарьж, өвлийн хүнсээ базаагаад завгүй хэхэ. Бас зөндөө олон гоё гоё хоол, амттан, зууш гээд найз нөхдөө дайлж, бэлэг барин угтана.
 
 Зүгээр ч ногоо, жимсээ тариад орхихгүй үзэмж, загварын хувьд нүд баясч, сэтгэл хөдлөм хийнэ.
 
 Тарьсан ногоогоо ингээд харахад сайхан даа

 
 Ингээд ногоогоо дараад, өвлийн хүнсээ базаана
Тарьсан ногоо, жимснийхээ үр өгөөжийг хүртэж, найз нөхдөдөө амттай салат, зуушаар дайлна

Би яг л загас шиг усанд нугасгүй хайртай, энэ миний бүүр багийн мөрөөдөл, байшинтай болвол хамгийн түрүүнд бассейнтай болно гэж ...



Ванны өрөө



Гал тогооны өрөө





Унтлагын өрөө

 






Энэ манай охины өрөө хэхэ


 




Хөвгүүний маань өрөө

 Хүлээлгийн буюу зочны өрөө

 
 Энэ бол миний мөрөөдлийн нэг хэсэг, мөрөөдлөө үр хүүхдүүдээрээ бодит болгон хэрэгжүүлнэ. Мөн ирээдүйд урлагын мэдрэмжтэй байна гэдэг бол том соёлын нэг.

Гадаад ертөнц гэдэг тухайн хүнийг илэрхийлэх нэг зүйл. Ямар ч үед өөрийгөө донжтой гоё хувцаслаж чаддаг байх хэрэгтэй.

За завтай болохоороо мөрөөдлөө үргэлжлүүлнэ ээ. 

1 comment:

  1. Байшиндаа орохоороо найздаа хэлээрэй. Найз нь зочилноо ОК...

    ReplyDelete