2010-05-29

Бүгдийг өөрөө туулж бардам зогсохыг л хүссэн юм


Хамгийн сонин асуултыг
Найз минь л надаас асуудгы
Хачин жигтэйхэн ч юм шиг
Нэг л үнэн байдгы

Зовлон гэж мэдэх үү гэж
Зөндөөн олон өдөр найзласан найз минь асуулаа
Зүс царайнд чинь инээмсэглэл
Зөндөөн олон байдаг болохоор асуумаар санагдлаа

Жаргал зовлон хоёуланг нь би мэднэ ээ
Амьдралд алдаж биш
Бусдын алдаанаас суралцах хэрэгтэй
Ажиглаж байхдаан би хамтдаан зовлонг нь мэдэрсэн байдгы

Аз жаргал намайг угтахад
Харамгүй бусдад түгээдэг мөртлөө
Айдас гуниг ирэхэд
Харин би чимээгүйхэн тэднээс холддгы

Жаргалтай үеийг минь мэддэг ч
Жаахан ч гунигласан тэр үеийг мэдэхгүй ээ
Гунигаар би бусдад зовлон бэлэглэхийг хүсдэггүй
Гайхах хэрэггүй ээ чи ч бас гуниглахыг хүсэхгүй л байгаа биз дээ

Хайр халамж надад дутаагүй ээ
Халууцмаар дэндүү их байсаан
Цагийн эрхээр би өөрийгөө олохын тулд
Цаглашгүй их хайраас татгалздаг юм

Бүдэрч унахдаан би уйлмааргүй байна
Бусдыг буруутган тунимааргүй байна
Бурхан тэнгэрт гомдолломооргүй байна
Бүгдийг өөрөө туулж бардам зогсохыг л хүссэн юм

No comments:

Post a Comment